Author Topic: A celebration of Freespace  (Read 2025862 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Offline eliex

  • 210
Re: A celebration of Freespace
A bit to bright on the left for my taste, but essentially very good.  :)

 

Offline Ziame

  • 28
  • ED ftw
Re: A celebration of Freespace
THX noted. well, this one wasn't edited.




a mi no me gusta beam a la derecha :(
Rabbinic Judaism had a good start with the Old Testament but kinda missed the point about 2000 years ago

ALL HAIL HERRA
/fan of BlackHole

 
Re: A celebration of Freespace
oh, i can translate (i take xtra spanish along with the normal stuff.)

'i don't like the beam on the left'

... now i feel like a pompous 4year old. ah well.
Sig nuked! New one coming soon!

 

Offline Rodo

  • Custom tittle
  • 212
  • stargazer
    • Minecraft
    • Steam
Re: A celebration of Freespace
well I don't like the sun... what happened there?? where are the special effects that came with the new mvps? they do not show on the screenshots?
el hombre vicio...

 

Offline Droid803

  • Trusted poster of legit stuff
  • 213
  • /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\ Do you want to be a Magical Girl?
    • Skype
    • Steam
Re: A celebration of Freespace
I think he's still using the Betas. That's why the SAAA looks like that.
It looks different in 3.6.10
(´・ω・`)
=============================================================

 

Offline blowfish

  • 211
  • Join the cult of KILL MY ROUTER!!!!!!!!!!1
Re: A celebration of Freespace
oh, i can translate (i take xtra spanish along with the normal stuff.)

'i don't like the beam on the left'

... now i feel like a pompous 4year old. ah well.

I thought derecha was right... :wtf:

 

Offline Rodo

  • Custom tittle
  • 212
  • stargazer
    • Minecraft
    • Steam
Re: A celebration of Freespace
I thought derecha was right... :wtf:

Indeed, right = derecha, left = izquierda.

el hombre vicio...

 

Offline eliex

  • 210
Re: A celebration of Freespace
Wow . . . finally 100 pages showing the development of FSO's beauty . . .

 

Offline Androgeos Exeunt

  • Captain Oblivious
  • 212
  • Prevents attraction.
    • Wordpress.com Blog
Re: A celebration of Freespace
That beam to the right looks a bit odd... :nervous:
My blog

Quote: Thursday, 24 September 2020, 0008hrs UTC, #hlp-squad
Goober5000
Yeah, if anyone notices an error like this, please let us know.
According to the log, about five people tried to upload attachments unsuccessfully.  You're the first person to mention it

[`_`]
I think 4 of them were me lol

 

Offline Herra Tohtori

  • The Academic
  • 211
  • Bad command or file name
Re: A celebration of Freespace
That beam to the right looks a bit odd... :nervous:


So does the lack of starfield, and the huge blob (is it a sun?) on the lower right quarter of the image. :nervous: So I would guess that something esle besides mediavps are in use...
There are three things that last forever: Abort, Retry, Fail - and the greatest of these is Fail.

 

Offline Androgeos Exeunt

  • Captain Oblivious
  • 212
  • Prevents attraction.
    • Wordpress.com Blog
Re: A celebration of Freespace
I think he's still using the Betas. That's why the SAAA looks like that.
It looks different in 3.6.10

...maybe.
My blog

Quote: Thursday, 24 September 2020, 0008hrs UTC, #hlp-squad
Goober5000
Yeah, if anyone notices an error like this, please let us know.
According to the log, about five people tried to upload attachments unsuccessfully.  You're the first person to mention it

[`_`]
I think 4 of them were me lol

 

Offline Rodo

  • Custom tittle
  • 212
  • stargazer
    • Minecraft
    • Steam
Re: A celebration of Freespace
the sun looks kind of inferno'ish to me.
el hombre vicio...

 

Offline shiv

  • Don't forget Poland!
  • 211
  • FRED me!
    • http://freespace.pl
Re: A celebration of Freespace
Something from me:
http://www.sectorgame.com/vega
The Apocalypse Vega - Join the battle! A campaign for FreeSpace 2 Open

http://www.game-warden.com/earthdefence
Earth Defense project - Coming soon...

  

Offline Ziame

  • 28
  • ED ftw
Re: A celebration of Freespace
The shots have been taken in the betas so don't kill me please. Derecha is right :) I'll shoot some people screnshots when I have time, so if you want to watch some you can always check my deviant :)

(http://ziame.deviantart.com)

FIXXXORED
« Last Edit: December 15, 2008, 08:54:43 am by Ziame »
Rabbinic Judaism had a good start with the Old Testament but kinda missed the point about 2000 years ago

ALL HAIL HERRA
/fan of BlackHole

 

Offline Androgeos Exeunt

  • Captain Oblivious
  • 212
  • Prevents attraction.
    • Wordpress.com Blog
Re: A celebration of Freespace
Feel free to type in the full URL with the http part, Ziame. Doing so automatically links it. :)
My blog

Quote: Thursday, 24 September 2020, 0008hrs UTC, #hlp-squad
Goober5000
Yeah, if anyone notices an error like this, please let us know.
According to the log, about five people tried to upload attachments unsuccessfully.  You're the first person to mention it

[`_`]
I think 4 of them were me lol

 

Offline Ziame

  • 28
  • ED ftw
Re: A celebration of Freespace
Well, tommorow I'll send another shots, now I'm setting the backstage ;d

FRED roxxx :)


Shiv - nice shot :) I like it

Ale naprawdę ;)
Rabbinic Judaism had a good start with the Old Testament but kinda missed the point about 2000 years ago

ALL HAIL HERRA
/fan of BlackHole

 
Re: A celebration of Freespace
'Teeth of the Tiger' - campaign in the making
Story, Ships, Weapons, Project Leader.

 

Offline Ziame

  • 28
  • ED ftw
Re: A celebration of Freespace
What do you think?


Hyh :)
Rabbinic Judaism had a good start with the Old Testament but kinda missed the point about 2000 years ago

ALL HAIL HERRA
/fan of BlackHole

 

Offline Rodo

  • Custom tittle
  • 212
  • stargazer
    • Minecraft
    • Steam
Re: A celebration of Freespace
that's the ambient light? or the explotion??
el hombre vicio...

 

Offline shiv

  • Don't forget Poland!
  • 211
  • FRED me!
    • http://freespace.pl
http://www.sectorgame.com/vega
The Apocalypse Vega - Join the battle! A campaign for FreeSpace 2 Open

http://www.game-warden.com/earthdefence
Earth Defense project - Coming soon...